Logowanie do systemu składek:
Logowanie do systemu składek:
Szanowni Państwo,
W związku z komunikatem przesłanym przez Centrum e-Zdrowie, uprzejmie informujemy, że dnia 31 stycznia 2025 r. nastąpi wyłączenie RPWDL 1.0.
Od tego momentu obsługa ksiąg rejestrowych i dostęp do nich będą możliwe wyłącznie poprzez RPWDL 2.0.
Wcześniej przeniesiona zostanie zawartość rejestru z wersji 1.0 do wersji 2.0 RPWDL. Nastąpi to w kilku etapach, które będą mieć wpływ na sposób korzystania z rejestru zarówno przez podmioty wykonujące działalność leczniczą, jak i przez organy rejestrowe.
Od 19 grudnia 2024 roku (po wdrożeniu nowej wersji systemu w godzinach wieczornych):
1. wszystkie nowe wnioski można złożyć wyłącznie w RPWDL 2.0,
2. wszystkie wnioski utworzone przed 19 listopada 2024 r. i niezłożone do organów rejestrowych zostaną zarchiwizowane w RPWDL 2.0 bez dalszej możliwości procesowania.
Do 26 grudnia 2024 roku:
1. należy dokończyć w RPWDL 1.0 składanie wniosków, które rozpoczęto w RPWDL 1.0 między 19 listopada 2024 r. a 19 grudnia 2024 r.,
2. w przeciwnym razie wyżej wymienione wnioski zostaną zarchiwizowane w RPWDL 2.0 i konieczne będzie złożenie wniosku ponownie w RPWDL 2.0.
Do 10 stycznia 2025 roku:
1. organy rejestrowe mogą oceniać wnioski w RPWDL 1.0, które zostały złożone między 19 listopada 2024 r. a 26 grudnia 2024 r.,
2. jeżeli wniosek złożony w RPWDL 1.0 po 19 grudnia 2024 nie zostanie oceniony do 10 stycznia 2025 roku, konieczne będzie ponowne jego złożenie w RPWDL 2.0.
Do 17 stycznia 2025 roku:
1. należy uzupełnić wnioski, które zostały złożone w RPWDL 1.0 między 19 listopada 2024 r. a 26 grudnia 2024 r., a które zostały zwrócone przez organ rejestrowy,
2. w przeciwnym razie wyżej wymienione wnioski zostaną zarchiwizowane w RPWDL 2.0 i konieczne będzie złożenie wniosku ponownie w RPWDL 2.0.
31 stycznia 2025 roku:
1. RPWDL 1.0 zostanie wyłączony. Wszystkie nieprzeprocesowane wnioski zostaną zarchiwizowane w RPWDL 2.0 i konieczne będzie złożenie wniosku ponownie w RPWDL 2.0.
Data publikacji 26.09.2024 r.
Szanowni Państwo,
od dnia 23 sierpnia bieżącego roku wnioski o wpis praktyki zawodowej pielęgniarki/położnej do RPWDL składa się w RPWDL 2.0
Wszystkie informacje pomocne w logowaniu przez UEOZ znajdują się na stronie: https://rpwdl2.ezdrowie.gov.pl/ - „Jak korzystać z systemu”.
Systemy RPWDL 1.0 i RPWDL 2.0 w okresie przejściowym działają równocześnie, jeżeli wyszukiwanej księgi rejestrowej lub wniosku nie będzie w systemie RPWDL 2.0, w celu jej wyszukiwania proszę przejść do systemu RPWDL 1.0 - https://rpwdl.ezdrowie.gov.pl/
KOMUNIKAT O WYSOKOŚCI OPŁAT ZA WPIS DO REJESTRU PODMIOTÓW WYKONUJĄCYCH DZIAŁALNOŚĆ LECZNICZĄ
ORAZ ZMIANY W REJESTRZE W ROKU 2024:
- OPŁATA ZA WPIS DO REJESTRU PODMIOTÓW WYKONUJĄCYCH DZIAŁALNOŚĆ LECZNICZĄ - 149,00 ZŁ
- OPŁATA ZA ZMIANY W REJESTRZE - 74,50 ZŁ
Powyższe opłaty należy wpłacać na rachunek bankowy Okręgowej Izby Pielęgniarek i Położnych w Łodzi:
Santander Bank Polska S.A., ul. Sienkiewicza 24, II Oddział w Łodzi
Nr konta - 20 1090 1304 0000 0000 3000 3869
Komunikat dotyczący obowiązku sprawozdawczego za rok 2021 dla prowadzących działalność leczniczą na terenie województwa łódzkiego: podmiotów leczniczych, indywidualnych i grupowych praktyk lekarzy i lekarzy dentystów, indywidualnych i grupowych praktyk pielęgniarek i położnych.
Dot. praktyk zawodowych pielęgniarek i położnych - WAŻNE!!!
Nowelizacja ustawy o odpadach – 24 lipca 2018 r. mija termin złożenia wniosku o wpis do BDO!
Szanowni Państwo,
Uprzejmie informujemy, iż w związku z nowelizacją ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2018 r. poz. 992, z pózn. zm.), pielęgniarki i położne prowadzące podmioty wykonujące działalność leczniczą, będący wytwórcami odpadów są zobowiązani do złożenia wniosku o wpis do rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami, prowadzonego przez marszałka województwa, właściwego ze względu na miejsce zamieszkania lub siedzibę podmiotu (art. 50 ust. 1 pkt 5 lit e w związku z art. 234 ustawy o odpadach). Rejestr ten stanowi integralną część Bazy danych o produktach i opakowaniach oraz o gospodarce odpadami (BDO).
Wniosek o wpis do rejestru należy złożyć w terminie do dnia 24 lipca 2018 r.
Wniosek składa się przez wypełnienie formularza rejestrowego zamieszczonego na stronie internetowej www.bdo.mos.gov.pl (zakładka: Wnioski do pobrania), oraz w formie pisemnej.
Do wniosku o wpis, składanego w formie pisemnej, należy dołączyć oświadczenie o spełnieniu wymagań niezbędnych do wpisu do rejestru oraz oświadczenie potwierdzające, że dane zawarte w tych wnioskach są zgodne ze stanem faktycznym. Oświadczenie składa się pod rygorem odpowiedzialności karnej za składanie fałszywych zeznań.
W załączeniu przesyłamy przykładowy wzór oświadczenia.
Wniosek o wpis nie podlega opłacie rejestrowej.
KOMUNIKAT O WYSOKOŚCI OPŁAT ZA WPIS DO REJESTRU PODMIOTÓW WYKONUJĄCYCH DZIAŁALNOŚĆ LECZNICZĄ
ORAZ ZMIANY W REJESTRZE W ROKU 2022:
- OPŁATA ZA WPIS DO REJESTRU PODMOTÓW WYKONUJĄCYCH DZIAŁALNOŚĆ LECZNICZĄ - 118,00 ZŁ
- OPŁATA ZA ZMIANY W REJESTRZE - 59,00 ZŁ
Powyższe opłaty należy wpłacać na rachunek bankowy Okręgowej Izby Pielęgniarek i Położnych w Łodzi
Santander Bank Polska S.A., ul. Sienkiewicza 24, II Oddział w Łodzi
Nr konta - 20 1090 1304 0000 0000 3000 3869
WAŻNA INFORMACJA !
Od dnia 1 kwietnia 2013 r. wnioski o:
do pobrania instrukcja wypełniania wniosku o wpis do rejestru podmiotów prowadzących działalność leczniczą. Dla praktyk pielęgniarskich i położniczych
Biuro Okręgowej Izby Pielęgniarek
i Położnych w Łodzi
Adres:
91-762 Łódź, ul. Emilii Plater 34
tel. (42) 633 69 63; fax 633 68 74
e-mail: biuro@oipp.lodz.pl
NIP 725 10 54 451
Konto bankowe:
Santander Bank Polska S.A.
Ul. Ogrodowa 8, II oddział w Łodzi
Nr konta: 20 1090 1304 0000 0000 3000 3869