Okręgowa Izba Pielęgniarek i Położnych

Logowanie do systemu składek:

Podmiot grupowy   |   Użytkownik indywidualny


Komunikat

Szanowni Państwo,
W związku z komunikatem przesłanym przez Centrum e-Zdrowie, uprzejmie informujemy, że dnia 31 stycznia 2025 r. nastąpi wyłączenie RPWDL 1.0.
Od tego momentu obsługa ksiąg rejestrowych i dostęp do nich będą możliwe wyłącznie poprzez RPWDL 2.0.
 

Wcześniej przeniesiona zostanie zawartość rejestru z wersji 1.0 do wersji 2.0 RPWDL. Nastąpi to w kilku etapach, które będą mieć wpływ na sposób korzystania z rejestru zarówno przez podmioty wykonujące działalność leczniczą, jak i przez organy rejestrowe.
 

Od 19 grudnia 2024 roku (po wdrożeniu nowej wersji systemu w godzinach wieczornych):
1.    wszystkie nowe wnioski można złożyć wyłącznie w RPWDL 2.0,
2.    wszystkie wnioski utworzone przed 19 listopada 2024 r. i niezłożone do organów rejestrowych zostaną zarchiwizowane w RPWDL 2.0 bez dalszej możliwości procesowania.
 

Do 26 grudnia 2024 roku:
1.    należy dokończyć w RPWDL 1.0 składanie wniosków, które rozpoczęto w RPWDL 1.0 między 19 listopada 2024 r. a 19 grudnia 2024 r.,
2.    w przeciwnym razie wyżej wymienione wnioski zostaną zarchiwizowane w RPWDL 2.0 i konieczne będzie złożenie wniosku ponownie w RPWDL 2.0.
 

Do 10 stycznia 2025 roku:
1.    organy rejestrowe mogą oceniać wnioski w RPWDL 1.0, które zostały złożone między 19 listopada 2024 r. a 26 grudnia 2024 r.,
2.    jeżeli wniosek złożony w RPWDL 1.0 po 19 grudnia 2024 nie zostanie oceniony do 10 stycznia 2025 roku, konieczne będzie ponowne jego złożenie w RPWDL 2.0.
 

Do 17 stycznia 2025 roku:
1.    należy uzupełnić wnioski, które zostały złożone w RPWDL 1.0 między 19 listopada 2024 r. a 26 grudnia 2024 r., a które zostały zwrócone przez organ rejestrowy,
2.    w przeciwnym razie wyżej wymienione wnioski zostaną zarchiwizowane w RPWDL 2.0 i konieczne będzie złożenie wniosku ponownie w RPWDL 2.0.
 

31 stycznia 2025 roku:
1.    RPWDL 1.0 zostanie wyłączony. Wszystkie nieprzeprocesowane wnioski zostaną zarchiwizowane w RPWDL 2.0 i konieczne będzie złożenie wniosku ponownie w RPWDL 2.0.
 

 


 

Data publikacji 26.09.2024 r.

Szanowni Państwo,

od dnia 23 sierpnia bieżącego roku wnioski o wpis praktyki zawodowej pielęgniarki/położnej do RPWDL składa się w RPWDL 2.0

Wszystkie informacje pomocne w logowaniu przez UEOZ znajdują się na stronie: https://rpwdl2.ezdrowie.gov.pl/ - „Jak korzystać z systemu”.

Systemy RPWDL 1.0 i RPWDL 2.0 w okresie przejściowym działają równocześnie, jeżeli wyszukiwanej księgi rejestrowej lub wniosku nie będzie w systemie RPWDL 2.0, w celu jej wyszukiwania proszę przejść do systemu RPWDL 1.0 - https://rpwdl.ezdrowie.gov.pl/

 


 

KOMUNIKAT O WYSOKOŚCI OPŁAT  ZA WPIS DO REJESTRU PODMIOTÓW WYKONUJĄCYCH DZIAŁALNOŚĆ LECZNICZĄ
ORAZ ZMIANY W REJESTRZE W ROKU 2024:

- OPŁATA ZA WPIS DO REJESTRU PODMIOTÓW WYKONUJĄCYCH DZIAŁALNOŚĆ LECZNICZĄ  - 149,00 ZŁ
- OPŁATA ZA ZMIANY W REJESTRZE  - 74,50 ZŁ

Powyższe opłaty należy wpłacać na rachunek bankowy Okręgowej Izby Pielęgniarek i Położnych w Łodzi:
Santander Bank Polska‎ S.A., ul. Sienkiewicza 24, II Oddział w Łodzi
Nr konta  -  20 1090 1304 0000 0000 3000 3869

 


 

Komunikat dotyczący obowiązku sprawozdawczego za rok 2021 dla prowadzących działalność leczniczą na terenie województwa łódzkiego: podmiotów leczniczych, indywidualnych i grupowych praktyk lekarzy i lekarzy dentystów, indywidualnych i grupowych praktyk pielęgniarek i położnych.

Komunikat (format pdf)


 

Dot. praktyk zawodowych pielęgniarek i położnych - WAŻNE!!!

Nowelizacja ustawy o odpadach – 24 lipca 2018 r. mija termin złożenia wniosku o wpis do BDO! 

Szanowni Państwo, 

Uprzejmie informujemy, iż w związku z nowelizacją ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2018 r. poz. 992, z pózn. zm.), pielęgniarki i położne  prowadzące podmioty wykonujące działalność leczniczą, będący wytwórcami odpadów są zobowiązani do złożenia wniosku o wpis do rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami, prowadzonego przez marszałka województwa, właściwego ze względu na miejsce zamieszkania lub siedzibę podmiotu (art. 50 ust. 1 pkt 5 lit e w związku z art. 234 ustawy o odpadach). Rejestr ten stanowi integralną część Bazy danych o produktach i opakowaniach oraz o gospodarce odpadami (BDO).

 Wniosek o wpis do rejestru należy złożyć w terminie do dnia 24 lipca 2018 r.

 Wniosek składa się przez wypełnienie formularza rejestrowego zamieszczonego na stronie internetowej www.bdo.mos.gov.pl (zakładka: Wnioski do pobrania), oraz w formie pisemnej.

 Do wniosku o wpis, składanego w formie pisemnej, należy dołączyć oświadczenie o spełnieniu wymagań niezbędnych do wpisu do rejestru oraz oświadczenie potwierdzające, że dane zawarte w tych wnioskach są zgodne ze stanem faktycznym. Oświadczenie składa się pod rygorem odpowiedzialności karnej za składanie fałszywych zeznań.

 W załączeniu przesyłamy przykładowy wzór oświadczenia.

 Wniosek o wpis nie podlega opłacie rejestrowej.


 

KOMUNIKAT O WYSOKOŚCI OPŁAT  ZA WPIS DO REJESTRU PODMIOTÓW WYKONUJĄCYCH DZIAŁALNOŚĆ LECZNICZĄ
ORAZ ZMIANY W REJESTRZE
W ROKU 2022:

- OPŁATA ZA WPIS DO REJESTRU PODMOTÓW WYKONUJĄCYCH DZIAŁALNOŚĆ LECZNICZĄ  - 118,00 ZŁ
- OPŁATA ZA ZMIANY W REJESTRZE  - 59,00 ZŁ

Powyższe opłaty należy wpłacać na rachunek bankowy Okręgowej Izby Pielęgniarek i Położnych w Łodzi
Santander Bank Polska‎ S.A., ul. Sienkiewicza 24, II Oddział w Łodzi 
Nr konta   -  20 1090 1304 0000 0000 3000 3869

 


 

WAŻNA INFORMACJA !

Od dnia 1 kwietnia 2013 r. wnioski o:

1)     wpis
2)     zmianę wpisu
3)     wykreślenie
z rejestru podmiotów wykonujących praktykę zawodową powinny być składane w postaci elektronicznej przy użyciu bezpiecznego podpisu elektronicznego lub profilu zaufanego ePUAP.
Powyższe wynika z § 18.1. rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 29 września 2011 r. w sprawie szczegółowego zakresu danych objętych wpisem do rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą oraz szczegółowego trybu postępowania w sprawach dokonywania wpisów, zmian w rejestrze oraz wykreśleń z tego rejestru (Dz. U 2011 Nr 221 poz. 1319 z późn. zm.)
który stanowi:
„W okresie do dnia 31 marca 2013 r. dopuszcza się składanie wniosku, o którym mowa w § 10, w postaci papierowej”

do pobrania instrukcja wypełniania wniosku o wpis do rejestru podmiotów prowadzących działalność leczniczą. Dla praktyk pielęgniarskich i położniczych 
 

Biuro Okręgowej Izby Pielęgniarek
i Położnych w Łodzi

Adres:
91-762 Łódź, ul. Emilii Plater 34
tel. (42) 633 69 63; fax 633 68 74
e-mail: biuro@oipp.lodz.pl
NIP 725 10 54 451

Konto bankowe:
Santander Bank Polska S.A.
Ul. Ogrodowa 8, II oddział w Łodzi
Nr konta: 20 1090 1304 0000 0000 3000 3869



BIP

Zaloguj się